Blog 

Ani mi nechybí pár článků, u kterých si (jak doufám) počte jak zkušený profesionál, tak začátečník. 

Náhled

Jak upravit Facebook příspěvek, na který jsme spustili reklamu (v rychlosti)

To co je pro někoho hračka, může být pro jiného neřešitelný problém. Překvapivě často se setkávám s dotazy lidí, kteří se ptají, jak upravit příspěvek, který podpořili placenou reklamou.  Například udělali nějakou chybu v textu, kterou už po spuštění reklamy Facebook neumožňuje opravit. Často pak zbytečně duplikují kampaně nebo tvoří nové příspěvky. Tím se zároveň připravují o již...

obrazek1videoprispevek-upravenorozmazanonáhled

Jak vložit na FB stránku odkazový videopříspěvek?

Všichni nejspíše víme, jak na Facebook stránku vložit klasické video, popřípadě vložit video, které bude po přehrání odkazovat na webové stránky. Jak však vložit odkazový videopříspěvek, tedy video, s nadpisem, popisem a třeba i tlačítkem? Jsou dva způsoby (o kterých vím), jeden ošklivější a jeden je „allright“. Ukážeme si oba dva. Pro obě varianty budete muset použít Správce reklam. Přidávám i video, které...

Kanál příspěvků Facebook stránek.

Kde nyní najdu kanál příspěvků firem, kterým jsem dal like svou FB stránkou?

I když změna proběhla poměrně dávněji, stále dostávám dotazy ohledně toho, kam zmizel kanál příspěvků firem, které jsem olikoval/a svoji FB stránkou.  Poznámka: Slova likovat a olikovat jsou opravdu ultra divná, když se napíšou. Ale to samé se mi zdálo i u slov lajkovat a olajkovat, musím se podívat na správný tvar, takže způsob výběru...

logo-s-ikonkama-zoutube-ok

Placená reklama na Facebooku: Musím být plátce DPH?

Placenou reklamu na Facebooku tzv. Facebook ads, používá v současné době nejen čím dál více firem, ale také čím dál více živnostníků i běžných uživatelů. Méně pokročilí uživatelé si zaplatí funkci „Promovat příspěvek“, či „Promovat stránku“ (což není úplně ideální), a ti pokročilejší využijí „Správce reklam“ nebo Power editor. Pak už jen čekají, jak jim...

localinsights1

Facebook Local Insights – zjistěte více o lidech v okolí Vašeho podniku

Na konci minulého roku Facebook spustil a postupně zpřístupňoval tzv. „Local Insights“ aneb volně přeloženo „Místní Přehledy“ (určitě existují lepší překlady, nesuďte mě). V těchhle statistikách uvidíte informace o lidech, kteří se pohybují v okolí Vašeho kamenného podniku – restaurace, prodejny, pobočky apod. Local Insights jsou překvapivě často opomíjeny a zatím jsem se nesetkal s...

  • Odhalte se mnou skrytá zákoutí FB marketingu!